Böcker

“Hur du säljer till moderna kunder”

Boken är skriven till dig som vill bli en professionell säljare och som vill anpassa din säljstil till den moderna kunden. Den är skriven till dig som hela tiden vill utvecklas som säljare och som strävar efter att ändra ditt sätt att sälja.

I den här boken kommer du att ta del av de säljmetoder som utvecklats för moderna kunder och hur du kan applicera dem i din vardag. Det här är en del av innehållet:

– Hur en professionell säljare agerar

– Är det så svårt att sälja egentligen?

– Skillnaden på bra och dåliga säljare och vilka egenskaper de har

– Hur du kan utvecklas som säljare varje dag och som dina konkurrenter garanterat inte gör

– Hur du lätt kan läsa 40-50 böcker om året om försäljning

– Företagens stöttning av säljaren

– Old-school säljaren. Är du en av dem?

– De 4 principerna för modern försäljning

– Hur du behåller kunden med nya säljmetoder

– Skillnaden på old-school företag och moderna företag

– Hur du ställer frågor och vilka frågor finns det?

– Hur kunder köper sina produkter

– Om köpmotståndet och hur du kommer runt det

– 2 dialogexempel om hur du bokar möten i telefon

– 2 metoder att hantera invändningar m.m

Köp den tryckta boken här

 

“Avslutsbibeln”

 

 

 

 

 

 

 

 

Du sitter med din kund och kommer inte på vad du ska säga för att få affären i hamn. Ditt säljsamtal börjar glida dig ur händerna, fast du egentligen har en bra produkt som du vet att kunden kommer att tjäna på om han eller hon bara köper den. Men kunden blir osäker, trummar lite med fingrarna, får ökad puls, vill kanske, men känner sig inte riktigt tillfreds med situationen och väljer den enkla utvägen: -Nej.

I den här boken får du lära dig vad du skulle ha gjort annorlunda och för första gången någonsin, presenteras ett modern synsätt på hur du ska se på begreppet avslutstekniker, för att du ska kunna möta den moderna kunden i deras verklighet.

Med 100 olika sätt att fråga efter affären i flera olika kundsituationer, så kommer den här boken förmodligen ligga i din säljväska och tas fram inför varje säljsamtal du kommer att ha framöver!

Köp boken här

 

“10 anledningar till varför vi som säljare inte kommer till avslut i våra säljsamtal”

 

 

 

 

 

 

 

Den här e-boken tar upp de 10 vanligaste anledningarna till varför vi som säljare och företagare inte klarar av att komma till avslut i våra kundsamtal. Den ger dig verktyg att arbeta med för att enklare komma till avslut i alla dina säljsamtal framöver.

10 anledningar som ger dig en ny bild, av varför du behöver arbeta med din självbild i försäljning.

Köp boken här